close

聽了很想哭的歌,
之前看超偶不小心聽到,
不知道最近在感性什麼,
呵呵。

*

You light up another cigarette
and I pour the wine
It's four o'clock in the morning
and it's starting to get light
now I'm right where I want to be
losing track of time
but I wish that it was still last night
You look like you're in another world
but I can read your mind
how can you be so far away
lying by my side
when I go away I'll miss you
and I will be thinking of you
every night and day just ...


Promise me you'll wait for me
'cos I'll be saving all my love for you
and I will be home soon
Promise me you'll wait for me
I need to know you feel the same way too
and I'll be home, I'll be home soon


When I go away I'll miss you
and I will be thinking of you
every night and day just ...


Promise me you'll wait for me
'cos I'll be saving all my love for you
and I will be home soon
Promise me you'll wait for me
I need to know you feel the same way too
and I'll be home, I'll be home


Promise me you'll wait for me
'cos I'll be saving all my love for you
and I will be home soon
Promise me you'll wait for me
I need to know you feel the same way too
and I'll be home, I'll be home soon



你點燃了又一支的雪茄,而我則填滿了我的酒杯
現在是清晨4點整,天空才剛剛亮起
我停在我想要停留的地方,卻迷失於時間的足跡
真希望時間停留在昨晚
你看起來好像有另一個你的世界
我無法了解你的內心
為何你就在我身邊卻又是那麼的遙遠
離開妳,讓我無時無刻的思念你,黑夜與白晝...

答應我你會等我
因為我會給你我全部的愛
很快的我就會回到你身邊
答應我你會等我
我要知道你的心也是這麼的想
我很快的,很快的就會回到你身邊

離開妳,讓我無時無刻的思念你,黑夜與白晝...

答應我你會等我
因為我會給你我全部的愛
很快的我就會回到你身邊
答應我你會等我
我要知道你的心也是這麼的想
我很快的,很快的就會回到你身邊

答應我你會等我
因為我會給你我全部的愛
很快的我就會回到你身邊
答應我你會等我
我要知道你的心也是這麼的想
我很快的,很快的就會回到你身邊
arrow
arrow
    全站熱搜

    yhcyslyun 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()